Als groep vonden wij de opdracht netjes en duidelijk uitgewerkt. Ook vinden wij het erg goed dat ze gebruik hebben gemaakt van een inleiding bij de opdracht. Hierdoor is duidelijk dat ze voor de audi-dealer hebben gekozen en waarom ze dat hebben gedaan.
Daarnaast hebben ze het business model uitgewerkt doormiddel van steekwoorden. Hier verschillen wij van mening over. De een vind dit juist duidelijk en als je het nogmaals over wilt lezen eenvoudiger. Maar de ander zal er dan eerder voor kiezen om de kern erin te zetten als je het kort wilt houden in het model. Dit omdat je dan alleen aan de hand van het model al direct een goede indruk heb van de invulling ervan.
De tekst van de opdracht is netjes geschreven en ook erg duidelijk. Doormiddel van de foto’s en de bronvermelding word de tekst ondersteund en is het voor de lezer ook betrouwbaarder. Tevens maken ze gebruik van korte zinnen waardoor het lezen makkelijker wordt. Dit om ook op de plekken waar de tekst lastiger is te vermakkelijken.
Dan zal bij de bronvermelding, dit de volgende keer beter via de APA-stijl kunnen gebeuren. En voor de namen van het business model moet een lijn worden getrokken. Het is goed dat de koppen in het Nederlands worden gezet, maar doe dit dan ook in het business model zelf.
Daarnaast hebben wij als groep ook nog gekeken naar de blog zelf. De blog van Audi vinden wij duidelijk en overzichtelijk. Zo staan onder de grote begin foto tapjes waardoor de opdrachten makkelijk te vinden waren voor ons. Onder dit tapje stonden dan ook de opdrachten weer geordend onder de betreffende week.
Tevens vinden wij de blog met de plaatjes erg strak, dit vinden wij erg goed. Alleen zouden wij wel de plaatjes die aan de zijkanten stonden ook passend maken, zodat het daar nog netter door word. En dat de opdrachten in een PDF-bestand staan en hier een link naartoe is maakt het lezen van de opdrachten duidelijk en op de blog staat dit erg netjes.
0 reacties:
Een reactie posten