Pagina's


maandag 6 mei 2013

Feedback over Libelle


Een van de opdrachten in week 2 bestond uit het geven van feedback over een ander blog. Wij hebben feedback gegeven over het blog van Libelle. De eerste indruk van het blog is positief. Het ziet er mooi uit en het is meteen duidelijk waar het blog over gaat.

Positieve punten
De foto’s en plaatjes in de opdrachten zijn een leuke toevoeging. Hierdoor wordt de tekst meteen in alinea’s verdeeld en is het makkelijk leesbaar. Ook maken de plaatjes het verhaal aantrekkelijker. Er moet echter wel worden gekeken naar de toepasselijkheid van de foto’s. De dikgedrukte woorden benadrukken de belangrijkste dingen in de tekst. Dit is goed gedaan, want op internet wil je de informatie snel vinden en de dikgedrukte woorden zorgen ervoor dat je de tekst makkelijk kunt scannen.

Tabjes
Het gebruik van tabjes is fijn, omdat hierdoor het blog overzichtelijk blijft. Er zou eventueel nog een extra tabje kunnen worden toegevoegd met de opdrachten erin. Zo kun je de opdrachten per week nog makkelijker vinden.

Verbeterpunten
Customer relationships: In dit stuk wordt goed omschreven op welke manier ieder klantsegment contact krijgt/kan krijgen met Libelle. Echter zou hieraan toegevoegd kunnen worden of Libelle zich ook richt op langdurige klantrelaties door intensiever contact. En zo ja, op welke manier zij er voor zorgen dat de klanten worden behouden. Een ander verbeterpunt is dat bepaalde woorden erg vaak in de tekst worden genoemd, misschien kunnen deze vervangen worden door een synoniem.

0 reacties:

Een reactie posten